Laboral Ciudad de la Cultura

HOY VIERNES 29 DE MARZO

Suscríbete a nuestra newsletter

Laboral Mesa de Trabajo
Pasaporte Cultural
Vamos Laboral
Laboral Cineteca
app movil

AGENDA

Vamos a imaginar!

SONES Y PERCUSIONES

Sábado 10 de diciembre de 2022, 17:00 horas
Punto de encuentro: Recepción de la Laboral

Vamos pequeñinos!


Cuando falamos de los instrumentos tradicionales asturianos, davezu piénsase na gaita y el tambor. Y, n’efectu, son bien representativos de la música asturiana nel ámbitu públicu, anque n’Asturies tamién se tocaben otros instrumentos musicales como la pandereta o’l panderu cuadráu, que pol so usu sobre manera en manes de les muyeres n’ámbitos más privaos y domésticos, nun ven reconocida la so importancia na música popular y el so papel na tresmisión del patrimoniu musical tradicional.

Con esta actividá, búscase que la reciella se decate d’esta importancia y conoza al empar cómo son y cómo se toquen dellos instrumentos de percusión, ensin escaecer los preseos del llar, que tamién s’aprovechaben p’acompañar cantares y bailles. Les neñes y neños, pela so parte, van facer pa ellos un panderu cuadráu con material reciclao col que deprender dellos toques y cantarinos tradicionales asturianos. Asina, van conocer les posibilidaes sonores y espresives de los instrumentos y tamién les de la so voz.

 

Impartido por:

Aladanza Educación y Tradición.

 

Trayectoria:

Iniciativa que promueve la educación y formación usando la tradición asturiana como vehículo conductor que impulsa el desarrollo integral de la persona en su contexto actual, empleando los recursos y conocimientos que nos brindan las pedagogías actuales. Utiliza el conocimiento de lo que se necesita para un
buen desarrollo corporal y neurológico, escogiendo aquellos aspectos de la tradición que lo hacen posible y basándose en la integración, la diversidad, la convivencia y el arraigo.

VENTA DE ENTRADAS

A la venta el 22/09/2022, a partir de las 12:00 horas.

Dirigido a: a partir de 4 años.

Precio: General: 6 €. Reducido: 5 € para Club Cultura Asturias y Carnet Escolar hasta el día antes de la actividad.

Venta de entradas: Laboral Ciudad de la CulturaCITPA en Oviedo/Uviéu, Centro Niemeyer en Avilés, 952 076 262 y unientradas.es.

Duración: 90 minutos.

Plazas: 20.

Más información: 902 306 600/ 985 185 860.

Nota: las entradas adquiridas no podrán ser cambiadas ni devuelto su importe a no ser que haya incidencias operativas.

Observaciones: taller impartido en llingua asturiana.