Laboral Ciudad de la Cultura

HOY DOMINGO 04 DE DICIEMBRE

Suscríbete a nuestra newsletter

Laboral Mesa de Trabajo
Pasaporte Cultural
Vamos Laboral
Laboral Cineteca
app movil

AGENDA

Mapi Quintana

Conciertos

MAPI QUINTANA. MÚSICA PA TORNAR PÁXAROS

3 d’avientu de 2022, 20:30 hores
Teatru de la Llaboral

Mapi Quintana presenta por primera vez en Asturias Música pa tornar páxaros

Esta obra musical incluye un repertorio compuesto especialmente para el concierto inaugural del Festival Intercéltico de Lorient en el que Asturias fue la invitada de honor. La mayoría de los temas están escritos en asturiano y se incluye un cantar en castellano de la autora y panderetera vallisoletana Cris Zagaleja. El repertorio contiene principalmente música original, aunque también se han incluido cantares tradicionales de Lena, concejo de la propia Mapi Quintana.

Se escucharán melodías asturianas a tres voces, en la que la armonía llevará al público a épocas más modernas y estéticas, inspiradas principalmente en música impresionista y jazz. También habrá espacio para la improvisación, tanto solista como en grupo.

Mapi Quintana estará acompañada en el escenario de César Latorre (piano), Sonia Cartón (voz y sintetizador), María Sanmiguel (voz y violín), Thomas Welvaadt (trompeta) y Juanjo Díaz (percusión). El arte visual de Marina Durany también tendrá especial relevancia en este concierto, completando estéticamente la escena y representando visualmente las emociones que transmiten los cantares de Música pa tornar páxaros.

El espectáculo rinde homenaje al desaparecido artista Elías García y a todas aquellas personas que se fueron en estos últimos años de pandemia.

 


Mapi Quintana presenta pela primer vez n’Asturies Música pa tornar páxaros

Esta obra musical incluye un repertoriu compuestu a costafecha pal conciertu inaugural del Festival Intercélticu de Lorient, onde Asturies foi la convidada d’honor. Los más de los temes tán escritos n’asturianu y inclúyese un cantar en castellanu de Cris Zagaleja, autora y panderetera vallisoletana. El repertoriu contién principalmente música orixinal, anque tamién hai cantares tradicionales de Ḷḷena, conceyu de la propia Mapi Quintana.

Van sentise melodíes asturianes a trés voces, onde l’harmonía va llevar al públicu a dómines más modernes y estétiques, inspiraes principalmente na música impresionista y el jazz. Tamién va haber espaciu pa la improvisación, tanto solista como en grupu.

Mapi Quintana va tar acompañada nel escenariu por César Latorre (pianu), Sonia Cartón (voz y sintetizador), María Sanmiguel (voz y violín), Thomas Welvaadt (trompeta) y Juanjo Díaz (percusión). L’arte visual de Marina Durany tamién va tener una relevancia especial nesti conciertu, completando estéticamente la escena y representando visualmente les emociones que tresmiten los cantares de Música pa tornar páxaros.

L’espectáculu rinde homenaxe al artista desapaecíu Elías García y a toles persones que nos dexaron nestos últimos años de pandemia.

VENTA DE ENTRADAS

Entrada gratuita, previa retirada de invitaciones en la Recepción de la Laboral, en el Centro de Información Turística del Principado de Asturias (CITPA) en Oviedo/Uviéu, en el Centro Niemeyer en Avilés, en el teléfono 952 076 262 y en unientradas.es.

 

Entrada gratuita, previa retirada d’invitaciones na Recepción de la Llaboral, nel Centru d’Información Turística del Principáu d’Asturies (CITPA) n’Uviéu, nel Centru Niemeyer n’Avilés, nel teléfonu 952 076 262 y n’unientradas.es.